Subject: 2025. a uuringute sisestamine PlanProsse - koolitusmaterjal
From: "Marion Pajumets - SOM" <[email-masked]>
To: "kaire.innos" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristel Abel" <[email-masked]>,Meelis Põlda <[email-masked]>, "Eteri Demus" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, "TEHIK Info" <[email-masked]>,Märt Roogna <[email-masked]>, "Ravimiamet" <[email-masked]>
Cc: "Annika Veimer" <[email-masked]>, "Maret Maripuu" <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>, "Margus Arm" <[email-masked]>, "Katrin Kiisk" <[email-masked]>, "Kelly Otsman" <[email-masked]>, "Mari Teesalu - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 17:18:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head SoMi valitsemisala asutuste esindajad, kel kokkupuude uuringutega!

Palun olge nii kenad ja edastage see kiri oma asutuse inimestele, kes
tegelevad uuringutega.

Täna toimus Tiimsis koolitus uuringute sisestamiseks PlanProsse. Selle
<https://eegovg01.sharepoint.com/:v:/r/sites/JAGAMINE_SOM/Projektid/1012/D
okumendid/PlanPro%20koolitusmaterjal/PlanPro%20koolitus_%20uuringute%20ja%
20anal%C3%BC%C3%BCside%20sisestamine-20241106.mp4?csf=1&web=1&e=cEJwop>
salvestis on siin.

Tuletame meelde, et juba teist aastat tuleb analüüsikomitee aastalõpu
koosolekul kooskõlastada kõik järgmisel aastal algavad uuringud – ükskõik,
kas tegu on teadusega või mitte, või kas neil on rahastus olemas või
taotlete seda SoMi RE teadusarenduse lisaeelarvest (2025. a on see ligi
1,5 miljonit eurot; olge lahked ja taotlege!).

Analüüsikomitee e ministeeriumi ja valitsemisala asutuste juhtkonnad, saab
nõnda ülevaate kõigist uuringutest, mida valitsemisalas planeeritakse;
jagame infot, väldime dubleerimist ja liidame võimalusel väiksemaid
uuringuid kokku.

Uuringute PlanProsse sisestamise viimane tähtaeg on 20.11.24.
Analüüsikomitee kohtumine, kus uuringud kooskõlastatakse ja teadus- ja
arendustegevuse lisaraha jagatakse toimub 28.11. Juhtkonnale peab jääma
nädal materjalidega tutvumiseks.

Kui teil on küsimusi PlanPro kohta v juurdepääsu kohta koolituse
salvestisele, pöörduge, palun, Kelly Otsmani ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ) poole. Kui teil on küsimusi uuringute vormi
sisulise täitmise kohta, siis pöörduge Marioni ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ) poole sotsiaalvaldkonna uuringute osas ja
Mari Teesalu ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) poole
tervisevaldkonna uuringute osas.

Ilusat pärastlõunat!

Mari ja Marion

Teadusnõunikud

[email-masked] <mailto:[email-masked]>